måndag 15 december 2008

Jag är så nöjd...

Idag blev det inte så mycket examensarbetesskrivande då vi snart är färdiga men väntar på att några enkäter ska komma in. Utan dem kan vi tyvärr inte göra så mycket så imorrn blir den första lediga vardagen på länge. Ska vara hemma och läsa arbetet men sedan är det fritt fram för lite vad som helst.

Först sak jag nog dekorera mitt pepparkakshus som jag och Magnus satte ihop idag. Det blev väldigt snett och vint men men att kan fixas till med lite kristyr vänta bara tills imorrn.
Tack vare att det inte blev så mycket skolarbete så han jag ta en svängpå stan med Maguns så vi kunde inhandla de sista julklapparna. Nu har vi bara en eller två kvar som inte ska köpas förrens precis dagarna innan.

Ikväll ska jag och Magnus gå och se LHC - LULEÅ i Cloetta Center med Kyrkans Unga från Hackefors och Vikingstad. Det ska bli jättekul, det var eveigheter jag var där senast. Magnus är inte lika exalterad, han var nämligen där senast i fredags med jobbet och hade någon sorts After Work middag med live band och gejor. Men men jag kommer att le hela vägen dit.

Min syster ringde när vi var på staden och sa att hon hittat den perfekt tröjan till mig på H&M. Jag skyndade dit och föll pladask för tröjan. Det är nämligen Musse Pigg på hela tröjan. Den är så snygg och så mig. Jag är så nöjd...


2 kommentarer:

Anna sa...

HAhahaha, japp, vem är inte jag om inte din personliga shoppare! =) Fint pepparkaks hus med !

MariaPetersén sa...

vänta bara tills det är dekorerat, bild kommer imorrn