fredag 11 september 2009

Trött del 2

Har nu jobbat en månad och en vecka och allt jag vill göra idag är att krypa ner i sängen och sova. Våra söta barn har varit allt annat än tysta denna vecka och jag är absolut inte van att höra på gråt flera timmar varje dag. Men det är bara att vila upp mig på helgen och ta nya tag nästa vecka. Veckorna går fort som tur är och om två veckor kommer nästa lön!!! Har fått en redan men den gick till att betala av Magnus för allt som jag har spenderat i sommar. Har mycket kvara tt betala fortfarande men det får vi ta liute pö om pö man vill ju känna att man tjänar lite nu är man äntligen gör det. Dessutom, kilona försvinner sakta men säkert motivationen börjar stärkas ytterligare så när jag väl somnar ikväll så är det nog med ett leende på läpparna.

Inga kommentarer: