tisdag 29 december 2009

Nytt år snart.

Julen är kommen och gången. Många fina presenter fick jag ge samt få. Snart stundar ett nytt år. Undrar vad det ska medbringa. Förhoppningsvis får jag behålla mitt jobb i höst då de äldsta barnen ska lämna oss och vi inte vet hur många barn vå får in istället. Hoppas det inte är sist in först ut. Jag har ju mer utbildning än många av dem men de har så mycket mer värdefull erfarenhet än vad jag har. Jag trivs dock bra och kan just nu inte tänka mig ett annat jobb. Nu under mellandagarna är det så några bran så det blir nästan tråkitgt, men vi får ju så mycket mer tid att spendera med var och ett av barnen. Något som man velat hinna med under resten av veckorna. Nu är rasten slut så det är dags att jobba igen.

God jul och ett gott nytt år!

1 kommentar:

annica sa...

Just det...det glömde jag ju;-)
En fika snart känns som ett måste...Va länge sen nu ju..
Får hoppas på att du får behålla jobbet sen då, tyvärr går de ju ofta på sist in först ut..Men vi får väl hoppas på att alla får stanna helt enkelt=)
Vi får höras snart.
Kram Annica