tisdag 5 oktober 2010

Vem vet...

Hej, vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Vad vill folk läsa, om det är någon som läser. Jag tycker själv att det är kul att läsa kompisars och syskons bloggar för att se vad de gör med sina liv. Ne vad gör jag för spännande som någon vill läsa om? kanks efår skita i det och skriva bara för skrivandets skull. Kankse får se bloggen som en dagbok eller liknande. Skrev om min vikt tidigare men det går inte bra så kah skiter i det. Just nu går det åt rätt håll men vem vet?

Kan ju börja med att skriva att en eller snarare två (de är ett par) närmsta kompisar ska bli föräldrar om sisådär 30 dagar beroende på när deras lilla skrutt bestämmer sig att titta ut. Jag är jätteavundsjuk, vill också skaffa barn snart. Har jag tur så kankse jag kan få komma över till de lyckliga tu och hälsa på deras lilla skrutt när h*n kommer till världen. Kankse blir avskräckt ett litet tag eller så blir jag bara mer sugen, vem vet? Hoppas på mysiga promenader med mycket prat men min kompis, hoppas det inte inte kommer lika mycket snö som i fjol. Det blir enklare att dra en barnvagn då.

Nu längat jag efter någon att krama så jag kryper nog ner bredvid min andra hälft och myser lite med honom framför tv.n innan det är dags att lägga sig i den varma sköna sängen.

Inga kommentarer: