onsdag 10 juni 2009

Fram å tillbax...

Åkte idag till Motala fram och tillbaka på en jobbintervju. Vägen dit var krånglig och svår då eniro gett mig en vägbeskrivning jag inte förstod. Men hem gick det lättare och fortare. Som tur var. Jag kommer inte att få svar angående detta jobb förrens vecka 26 men det är lugnt då jag åker på semester på söndag till Österrike. Magnus jobbar extra som konfirmandassistent och de ska på konfaresa till Österrike och då fick jag följa med. Jippie. Så det är bara att börja packa lite smått.

Går och lägger mig lite fundersam i natt då de jag var på jobbintervju hos igår sa att de skulle höra av sig angående jobb idag. Men det har de inte gjort, om ni bara visste alla de orsaker som jag har lyckats komma på. Vi får se hur det blir. Den jobbintervjun jag var på i torsdags sa att de skulle höra av sig i börjam på denna vecka men det har de inte heller gjort. Jag tycker att slutet av denna vecka börjar i morrn, men det löser sig nog.

Måste slänga iväg en tanke till min kära syster som är på väg till Turkiet just nu. Jag vet inte hur lång tid det tar att flyga dit så hon och hennes kompis kan ha kommit fram. Jag hoppas att hon får det varmt och skönt där och att inget otrevligt händer. Hon är ju faktiskt min ända syster.

2 kommentarer:

annica sa...

ja det kunde ju vara smidigt..fast å andra sidan är det ju bara en punktering..
Kram

annica sa...

Jag skickade ett sms till theres nu så kan jag messa dig när jag vet...Åker oxå bort en vecka nu..så vi får väl hoppas att de kommer veckan efter eller nått sånt..
Kram