tisdag 9 juni 2009

Sedan sist...

Lite har hänt sedan sist jag skrev, varför inte en lite uppdatering, har fått lite pikar om att jag borde skriva lite oftare ;) ska försöka hålla det lite bättre framöver då jag inte har hittat ett sommarjobb som tar upp min tid än.
Jag har sedan sist varit på två hela jobbintervjuer och ska på en till imorgon (i Motala av alla städer) om de andra inte vill ha mig innan dess. Håll tummarna. Vet att jag skriver detta ofta men just nu behöver jag lite extra hjälp. Ska hålla dem för er någon gång om ni ber mig.
Jag har även varit och fiskat och fångade faktiskt en lite firre. En regnbågslax närmare beskrivet, på ca 1 kg utan huvud och inälvor. Den ska bli mums att äta såsmåningom.


Jag har även firat en vän som bjöd på smörgåstårta, mycket gott!

Mitt senaste äventyr bestod i en fikadejt med en gammal klasskompis till mig från gymnasiet. Eller ja gammal och gammal hon ganska ung, bara 25 år som jag. Men hon är mamma till en underbar liten söt son på ca 2,5 år som jag fick äran att träffa. Jag tyckte vi hade jättetrevligt då vi paratde om allt mellan himmel och jord å jag hoppas att vi kommer att träffas snart igen.

Inga kommentarer: