lördag 23 maj 2009

Domen fälls snart...

Sitter vid datorn för att få bort de läskiga bilder på en blodig Jarmo från Robinson. Ucsh vad läskigt! Har varit i Vikingstad idag och plockat maskroser och lagat mat till mina föräldrar som kom hem från en liten minisemester idag. Kul att ha dem hemma igen!

Imorrn är det cykelutflykt som gäller med Magnus konfirmander som ska till Österrike.
Det är igen lång resa då vi bara ska cykla från Ekholmen till Landeryd. Det ska bli intressant att se hur många av alla konfirmander som alla är under 15 som kommer att ha hjälm på sig. Spännade spännande.

Nästa vecka kommer jag att få svar på hur det gick på min jobbintervju som jag gick på förra veckan. Jag är väldigt nervös då detta var min första jobbintervju och ett jobb som jag verkligen vill ha. Jag kommer att börja stor tjuta om jag inte får detta jobb, trots att jag vet att chansen inte är jättestor. Jag få återkomma när jag vet något.

Inga kommentarer: