torsdag 28 maj 2009

Jag kom i mål...

Äntligen. Idag var det dags att springa blodomloppet igen. Eller ja igen och igen, förra året så gick jag 5km då jag hade varit förkyld. Men i år höll den sig borta och jag orkade springa 5 km utan att stanna och gå. Gick dock någon meter när jag skulle dricka på en vattenstation, annars hade jag fått allt vatten på mig istället för i mig. Min slutgiltiga tid blev 37 min och 30 sekunder. En tid jag är väldigt stolt över.

Vi var ett gäng som "sprang ihop" så efteråt gick vi hem till mig, då det började regna väldigt mycket och åt vår picnickkasse här. Innehållet var jättegott och vi hade en trevlig stund. Nu väntar lite tv tittande innan jag ska släpa min utkörda kropp till sängen. Kanske kan tigga till mig en lite kroppsmassage av Magnus. Den som kan vifta med ögonen får se...

1 kommentar:

annica sa...

Ja, nu har det blive dax för glasögon..Se om jag vänjer mig vid det=)
Vad duktig du är som sprang det=) Ni slapp regn iaf då?
Kram