fredag 29 maj 2009

Två steg tillbka men ett framåt...

Jag fick mitt efterlängtade jobbsamtal i dag. Tyvärr så blev platsen tillsatt av en annan sökande sa de. Nej tyckte jag usch jag som hade hoppas. MEN sa de vi fick en positiv uppfattning om dig och undrar om du vill komma på jobbintervju den 4juni för två andra platser gällande två andra platser på en annan förskola inom området. Javisst sa jag, klart jag är intresserad. Så nu får vi vänta och se hur denna intervju går. Jag blev så glad för erbjudandet att jag glömde fråga på hur många procent jobbet låg på och hur länge jag skulle ha tjänsten. Men det löser sig. Jag kan åtminstånde gå och lägga mig med ett leende på läpparna i kväll.

Stannde förbi vid hamnfestivalen en liten stund med Magnus i kväll. Jag var typ 2 dm ifrån Peter Siepen, det ni ;)

Ska strax lägga mig, vill bara klaga lite och säga eller skriva att jag har så ont i mina ben sen igår då jag sprang Blodomloppet. Kan knappt komma ner på toastolen och kan verkligen inte komma upp. Aj aj aj. Ska imorrn med föräldrarn atill mormor och morfar, blir det fint äder ska vi fika och mysa. Bara att vänta och se...

1 kommentar:

annica sa...

Tack så mkt gumman=)
Får man hoppas på nått av de andra jobben då=)
ha en bra lördag nu, å njut av solen=)
Kram