måndag 31 maj 2010

Varför...

Varför blir det alltid så här. Jag får igång en jätteba start men sedan så verkar jag glömma allt vad jag har lärt mig. Visst äter jag bra men inte så bra som jag borde. Dessutom har det blivit ganska mycket gott denna helg. Usch och fy på mig. Skulle dessutom ha tränat idag men som vanligt kom jag på en ursäkt för att inte gå dit. Ska träffa Linda igen imorrn och är jättenervös över hur det ska gå. Har haft bra framgångar de andra träffarna. Så jag vill gärna att framgången ska fortsätta. Eftersom maten inte har fungerat och att det dessutom är väldigt svårt att hela tiden räkna alla kalorier. Är ledsen men jag skiter i att skriva upp alla kalorier och liknande. Har ni frågor så försöker jag svara på dem men annars får det vara. Nej måste ta och uppsöka sängen annars kommer jag att somna på tangenterna. Måste bara försöka att sluta att titta på Batman begins. Mer info om hur det går hoppas jag kommer imorrn. (Hade tur det blev reklam)

Inga kommentarer: