tisdag 29 januari 2008

Första träningen med Linda, hjälp!!!

Ohh hjälp skriver jag bara. Min stackars ömma kropp. Idag hade jag första träningen med Linda och min kropp protesterade starkt mot att behöva träna. Promenaderna går bra men att "lyfta skrot" och böja på sig var inte populärt. Träningsverken kommer att lamslå min kropp i morgon, vad skönt det ska bli. Ingen träningsverk ingen ordentlig träning åtminstånde i början. Linda sa att hon kommer att få kämpa för att jag ska få träningsverk i slutet av träningsperioden som slutar i juni. Vi får väl hoppas det, just nu värker iallafall nästa hela kroppen. Jag ska snart äta ett behövligt och vad jag anser förtjänat mål mat bestånde av köttfärsås (utan grädde), fullkornspasta och massor av rårivna morötter. Mums! Sedan ska jag fortsätta träna lite genom att stryka tvätt och dammsuga lägenheten. Det blir roliagre att tänka sig dessa sysslor som träning då jag vill ta vara på varje chans jag får att träna lite extra. Varför inte?

4 kommentarer:

Anna sa...

hahahaha, träningsverk är väl fint.. Nu är du i gång och från och med kommer dte rulla på =)
/ anna

MariaPetersén sa...

Jo jag hoppas på det.

www.lindabergqvist.se sa...

Oerhört bra skrivet!
Maria, du har ALLT mitt stöd och lite till i detta! Se detta som en nystart i ditt liv och se det som din nya livsstil kommer att följa med hela livet. Med den stora motivation och vilja du har kommer resultatet bli detsamma; STORT! Ser fram emot att träffa dig i veckan.
//Linda www.lindabergqvist.se

MariaPetersén sa...

Tack Linda, ditt stöd betyder mycket!!!