onsdag 30 januari 2008

Dagen efter...

Aj aj aj, vad kroppen är motsträvig, igårkväll kunde jag knappt klä av mig kläderna när det var dags att krypa till kojs och idag har jag fått kämpa för att inte bli stilla sittandes i soffan framför tv:n. Jag bestämde mig faktiskt för att gå på ett av Lindas pass för att se hur hon är i action och för att försöka bota min träningsverk. Just nu så här precis efter passet känns det underbart men jag vågar inte lita på att det kommer att kännas lika dant i morgon. Då är det upp tidigt och en hel dag i skolan så då gäller det att min kropp orkar med.

Jag fick en stegräknare av Linda idag som jag ska ha på m ig varje dag resten av veckan. Mitt mål är att komma upp i 6000 steg om dagen. Jag har här hemma gått 370 steg på 40 minuter så jag hoppas att det går vägen. Nej nu är det dags för mat, är jättehungrig, ha det.

Inga kommentarer: