måndag 28 januari 2008

Uppdatering


Nu har det gått tre dagar sedan jag träffade Linda och mina regelbundna promenader började. Det är skönt att vara ute och gå och en halvtimme går väldigt snabbt. Idag började jag med min kostdagbok och första dagen har gått bra. Det har varit svårt att veta om maten jag äter duger i Lindas ögon men det får jag reda på i morgon då jag ska träffa henne igen för min första träning på Studio Fitness där hon arbetar. Spännade undrar hur hårt hon kör med mig, jag är redo för hårda tag men min otrände kropp är det kanske inte. Vi får heltenkelt vänta och se.

Då Linda tycker att jag ska ut och gå innan frukost så ofta jag kan, drar jag med mig min sambo på promenad kl 8 imorgon. Han anmälde sig frivilligt så jag behövde inte tvinga honom ; ) Hoppas att det inte är så isigt som det var på vissa delar idag när jag gick. Vi får hoppas på det bästa. Nu blir det lite tv-tittande sedan mysiga sängen.

Inga kommentarer: