onsdag 8 juli 2009

Den som väntar på något gott...

... väntar uttråkad. Så känns det nu iallafall. Jobbet börjar i augusti och jag ser så fram emot att börja. Dock så går tiden så långsamt just nu så jag är alldeles uttråkad. Om bara vädret hade varit bättre. Sol sol sol, som vi hade i frankrike när vi vandrade, men icke. Hela denna vecka så har det bara regnat och regnat och regant, samt haglat lite också. Härligt!!! hoppas ni hör ironin i mitt skrivade. Men men har jag inget bättre för mig så ska jag ta mig igenom alla bond filmer, en per dag, då jag inte sett alla, så försvinner ca 2 timmar per dag. Har dessutom börjat lägga pussel ocg det tar upp väldigt mycket av dagtiden. Köpte ett fint pussel i Paris på Snövit och de sju dvärgarna, men jag väntar lite med det och värmer upp med ett pussel av en bild tagen av Anne Geddes, på två små söta bebisar lindade i en morgonrock med en röd ros framför. Jättefin, dock består mer än hälften an pusslet av den vita morgonrocken så jag blir lite frustrerad vid stunder. Imorr ska jag trotsa vädret, hur det nu ser ut och bege mig till mig syster och hälsa på. Jag har en present till henne som tack för att hon vattnade våra bommor medans vi var i frankrike. Jag tycker den är fin, vi får se vad hon tycker.

Inga kommentarer: