onsdag 18 juni 2008

Det var det...snyft...

Nu är min tid i rampljuset över. Jag har varit med om en underbar resa dessa gångna månader på året och jag ångrar inte en sekund av dem. Visst har det varit svårt men jag har alltid haft min rubrik på bloggen i bakhuvudet. Detta är min chans till ett nytt liv och jag hade varit korkad om jag inte tagit den. Jag har tackvare Corren, Linda och alla människor som stöttat mig fått ett nytt liv och jag tänker aldrig gå tillbaka till mitt gamla, det ligger bakom mig. Det kommer att kännas konstigt att inte vara så bevakad som förrut men det kan nog vara skönt också, att få vara lite för sig själv ett tag och försöka leva som jag lärt resten av livet.

I morgon åker jag iväg på tågluff och mitt mål är att väga lika mycket som jag gör nu när jag kommer hem. Hur det kommer att gå med maten vet jag inte men jag ska göra så gott jag kan. Under min resa kommer jag att försöka skriva dagbok och om jag stötter på en dator ska jag göra ett inlägg, annars skriver jag allt när jag kommer hem.

Inga kommentarer: