söndag 8 juni 2008

Hemma igen...

Nu är vi hemma och helgen har försvunnit väldigt snabbt. Måste tyvärr berätta att det inte blev någon springtur i fredags det blev dock en snabb promenad på 30 min och det är alltid något. Det blev även bad och sol vilket var underbart, visst fanns det detta även hemma men det är alltid annorlunda att åka iväg hemmifrån. Vi hade jättetrevligt och träffade lite av Magnus släktingar och fick väldigt god rabarbersaft med oss hem, mums!!!

I morgon anser jag mig frisk nog att börja träna igen så det kommer jag att göra, jag ska försöka att övertala mig själv att ge mig ut och springa. Det kommer inte att bli lätt men jag kommer absolut att försöka, jag har faktiskt bett Magnus att hjälpa till att övertala mig, vi får se hur det går. Nu går mina ögon väldigt i kors så det är nog bäst att jag slutar skriva, sov gott.

Inga kommentarer: