torsdag 5 juni 2008

Nu ni...

Yes, äntligen sommarlov, sista dan i skolan idag med en underbar avslutning, ESTIN-lärarna är bäst! Nu bär det av till en sommarstuga i småland över 6 juni, med sol och bad och massor av mys. Vi har ingen tv då vi inte har en box men datorn åker med så att vi kan titta på lite film ikväll. Imorron blir det förhoppningsvis en tur till en av Magnus släktingar som bor i Lönneberga och som är jättetrevliga. Men det måste ju vara hemma först det har vi inte kollat än. Sedan på eftermiddagen så har vi eller iallafall jag tänkt att ge mig ut och springa lite för att komma igång med min träning igen. Det finns ingen dusch i sommarstugan men det finns en sjö inte långt därifrån så efter rundan ser jag fram emot ett svalkande dopp hur kallt det än är. För två år sedan var det 25 grader i vattnet, det var varmt ända ner till botten och det var skönt men det kändes helkonstigt. Magnus är i duschen och jag ska börja packa så det får bli hej då tills nästa gång. Gör som fågeln ge er ut och lek i en vattenspridare.

Inga kommentarer: