onsdag 4 juni 2008

Oj då...

Nä men oj då det blev ingen kaka eller bulle idag, jag hann nämligen inte med. Från att vi öppnade kl 14 så strömmade folk in för att köpa fika och sätta sig på bra platser inför underhållningen ute i trädgården. Idag var det brunnsmusik som stod på schemat. När musiken spelades passade jag på att äta mellanmål och när de hade slutat spela var det dags att ta hand om all disk som kom bara välde in. Det blev några eftersläntare som kom efter musiken och fikade men sedan var det dags att stänga, så fort gick dagen. Vi hade ca 80 beökare idag och det är en ökning på 700% sedan igår. I måndags kom det en lite dam och fikade och igår var det 10st. Så antaet stiger bra, dock blir det nog inte lika många imorrn men det behöver jag inte tänka på då jag har sista dagen i skolan imorrn och har därför tagit ledigt från jobbet. Vi ska ha portfolioseminarium och en liten fest efter det. Men i mellan ska vi i arbetsgruppen gå ut och äta tillsammans för sista gången under skoltiden. Det ska både bli kul och tråkigt på samma gång. Nu är det snart dags för mat men innan dess ska jag läsa på lite inför imorgon. Ha en underbart solig kväll.

Inga kommentarer: