torsdag 12 juni 2008

Nu är det slut...

I morgon tas de sita bilderna till Corren och jag ser inte fram emot det. Usch vad snabbt det har gått, jag vill fortsätta minst flera månader till innan det ska vara slut. Men men det är inte jag som bestämmer. I morgon ska bikinin på och poser skall intas för fina kort. Vi får se hur fina de blir, fortsätter vädret så här så behåller jag gärna kläderna på. Jag har tittat ut vilka kläder jag ska ha på mig om det är fint väder, jag kan nämligen komma i ett par jeans som jag inte kommit i på kankse fem år, det känns jätteskönt.

Jag var på gymet idag (kankse för sista gången) tränade ett Kom i form pass även idag, vad jag svettades :), när jag var där så träffade jag Linda och hon tyckte jag såg mycket bra ut så jag hoppas att det stämmer när bilder kommer i Corren. Jag berättade för henne att jag hade inhandlat en lite present till henna tidigare i dag som hon ska få i morgon som en liten tack för allt-och farväl gåva. Den blev rätt dyr men det har Linda förtjänat efter allt hon har gjort för mig. Corren ska också ha stort tack för att de valde mig och för att jag fick prova på en persolig tränare, har man råd så är det absolut det bästa sättet att träna tycker jag, hoppas jag kan anställa Linda igen i framtiden om hon fortfarande arbetar då.

Nu är det dags för mat, köttbullar med potatismos, rårörda lingon och morrötter, mums!

4 kommentarer:

Anna sa...

Yo sis! hoppas fotograferingen och picnicken gick bra! jag föreslår att du behåller bloggen efter att det här med corren är avslutat för att för din egen skull skriva ner vad du gör och hur du känner, jag tror att det kan vara en hjälp!

MariaPetersén sa...

bloggen kommer absolut att vara kvar, för min och alla läsares skull

whirren sa...

Men vadå sista gången på gymmet?!

OK att man inte kan ha personlig tränare anlitad men ett gym kan du ju gå till.

Eller ska du sluta träna?

MariaPetersén sa...

nej men som student har jag just nu inte så mycket penagar över så att jag kan fixa ett gymkort, jag får vänta och se i höst och kolla runt vilka gym som är billiga, dock vill jag ju gärna fortsätta är jag är då jag vet hur allting fungerar, vi får se