söndag 30 mars 2008

Härlig lördag...

Igår var det lördag. En härlig lördag, trots lite regn. Var det träning som gällde, det var kul att återse bollen igen och jag klarade mer under benpasset än vad jag brukar. Jippie. Sedan som vanlugt upp på löpbandet och en rask promenad i ca 30 minuter. Jag blandade även med lite skridskomaskin och styrka i styrketräningsrummet. Jag hade sedan bokat upp mig på ett strippaerobics pass men det blev inställt på grund av för några deltagare. Det brukar vara fullt men idag var det en annan ledare och vi var bara två som kom. Så det var bara att traska ner och sätta sig på en cykel istället. Där satt jag i 30 minuter och tittade på reprisen av So you think you can dance Scandinaivia. ett bra program tycker jag . Sedan gick jag hem, efter 4 timmar på gymet, det kanske låter mycket men det är kul och så varierande att det inte hinner bli tråkigt. Magnus fixade maten när jag kom hem och efter den bar det av till mina föräldrar. Tro det eller ej men min pappa grillade faktiskt på kvällen trots vädret. Vi hade släktbesök från Stockholm, alla hade en jättetrevlig kväll, iallafall jag. Tyvärr har min mamma blivit förkyld men hon ska försöka bli frisk tills nästa helg då jag ska försöka dra med henne på ett av mina pass så hon ser vad det är jag faktiskt gör när jag säger att jag tränar med en boll. Nu väntar en härlig promenad i solens sken och ikväll är det vattengympa. Ser ut att bli en härlig söndag också trots kroppsomställningen till sommartid.

2 kommentarer:

Anna sa...

Tjosan, låter bra det där.. vi måste planera in tider då vi kan träna nu i veckan ju...

ta med kalendern till vattenpplasket!

MariaPetersén sa...

vi fixar!!!