torsdag 6 mars 2008

Syrran fyller!!! och jag tränar lite...

Idag har det varit relativt lugnt tills nu om inte annat. Praktiken gick bra och träningsverken hindrade mig inte när jag gick iväg mot ett styrkepass med kondition. Det var EasyLine maskinerna som gällde idag. Mycket styrka och massor av konditin om man ger sig sjutton på att köra gärnet. Eftersom syrran fyller år idag och bjuder på smörgåstårta kunde jag inte annat än att sätta mig på maskinerna med ett stort leende på läpparna. Jag visste att om jag tränade bra så kunde jag äta maten med lite bättre samvete än vad jag hade innan. Nu har släkten kommit så det är dags att mingla runt. Njut av er mat. det kommer jag att göra! (Fast inte så stor portion det har jag lovat Linda ;9 )

2 kommentarer:

Madelene sa...

guu va du är duktig Maria.. =) hoppas du har en bra helg... Vi ses på tisdag på mötet.. kramar

MariaPetersén sa...

tack