lördag 1 mars 2008

Benen svävar fram...

Då var det lördag och träning igen. Idag var det bollen som gällde som vanligt och jag måste säga att jag bara blir bättre och bättre på övningarna, det är jättekul! Efter mycket skratt och ömma magmauskler var det dags för det efterföljande benpasset. Även här tycker jag att jag står ut mer med övningarna och behöver inte ta lika många pauser för att hämta anda och lugna ner min kropp, jippie! Sedan gick jag, på löpbandet alltså. Magnus är ju ändå på jobbet så jag spenderar hellre en timme eller två framför tv:n på löpbandet istället för att sitta ensam hemma. Jag gick ca 1,5 timme idag. Top gear (bilprogram) var på kanal 5 och tackvare dem glömde jag nästan bort tiden. Gillar inte bilprogram så mycket med detta har jagabsolut fastnat för. Programledarna är jätteroliga! Nu är det dags för mat, det blir stekt kyckling med fullkornsris, brysselkål, tomater och lite sås gjord på cremé fracihe och kryddor. Mums!

2 kommentarer:

Sara och Mr T sa...

Heja, heja, heja Maria...

Själv har jag blitt sjuk så jag fixar inte att träna. Trist när man verkligen vill...

Ha en bra vecka!
kram ♥

MariaPetersén sa...

tack, krya på dig