söndag 9 mars 2008

Lördagsträning...

Då var det helg igen. Lördgane flöt på bra. Höll på att missa träningstiden så jag tog cykeln till gymet. Bollträning med mycket magträning gav känningar för att inte tala om benträningen. Några nya övningar och några i omvänd ordning gjorde att jag var helt slut när jag klev ur salen efter klarat pass. Men trots det gav jag inte upp, 45minuter gåendes på löpbandet sedan tio minuter på skridskomaskinen, följt av fem minuter magträning och slutningen 30 minuter på löpbandet igen. När det sedan var dags att dra sig hemåt så valde jag att inte cykla utan ledde cykeln hela vägen hem för att på upp antalet steg på min stegräknare. Det har varit svårt att komma upp i 9000 steg förregående veckor men nu har jag gett mig fasen på att det ska gå och än så länge så har det fungerat. :) Senare idag är det dags för vattengympa igen, det ska bli skönt att glida ner i det varma vattnet och köra järnet.

2 kommentarer:

Anna sa...

tjosan.. Låter bra tjejen. Hoppas ni hade skoj hos mor och far sen och att det gick bra i kyrkan i dag!

MariaPetersén sa...

hade skoj hos mor och far och det gick bra i kyrkan