tisdag 11 mars 2008

Usch, usch, usch...

Jag är förkyld!!! Och så har jag fått något sorst magvirus, det är bättre nu men inte helt. tycker inte om situationen! I söndags trotsade jag min mage och körde på med vattengympa. Det gick bra och jag kännde mig lycklig. Men! När jag vaknade måndag morgon så gick allt fel. Magen började krångla igen och en otroligt jobbig förkylning tyckte det var dags att snora ner min näsa totalt! USCH! Så nu har jag legat i min soffa gloendes på tv i två dagar utan att ha den minsta energi eller orken att göra något. Dock sprack det fram en liten ljusglimt i allt det gråa bara för en timme sedan. Jag hade bestämt möte med Linda, dock inte för att träna för det ska man inte när man är förkyld, utan för att mäta och väga mig igen. Även denna gång visade allting nedåt, både på vågen och på måttbandet! Tyvärr har jag förlorat lite av mina nyfunna muskler då de inte fått arbeta ordentligt nu när jag är sjuk, men så fort jag blir lite friskare så ska det ändras på ordentligt! Men som sagt allting pekade även denna gång nedåt och jag är så stolt över mig själv och ska skämma bort mig med lite kycklingsoppa så här i vårmörkret.

Inga kommentarer: