måndag 22 december 2008

Eller vad tycker ni...

Dagen idag har varit av den lugnare sorten. Förmiddagen bestod av springande upp och ner för trappor med tvätt och att läsa julkorten som kommit med posten. De är så fina och jag blir glad varje gång jag för ett nytt.

Eftermiddagen eller ja kvällen snarare innehöll lite olika saker. Först begav jag mig till min syster innan vi gick till gymet ihop. Idag stod det Dance Aerobics på schemat men den ordinarie tränaren var sjuk eller nått så det blev Salsa Aerobics istället. Detta var något jag aldrig prövat förrut och jag tycker inte att det gick särkilt bra. Inte för att vet om jag skulle vara bra på det andra men jag kände mig helt rytm lös. Min syster var snäll och påpekade att jag hängde med ganska bra ändå och det kanske jag gjorde men att försöka sätta ihop arm- och ben rörelser samtidigt var väldigt svårt. Tillslut bestämde jag mig för att bara köra steg och skita i var mina armar var så länge jag inte slog till någon, vilket jag höll på att göra vid ett tillfälle. Bättre lycka nästa gång om min syster lyckas dra med mig.


Efter träningen begav jag mig hem för att ta en välförtjänt dusch och sedan åkte vi och handlade. Det märks att det snart är en storhelg för oj vad folk det var i affären. Som tur var slapp vi att stå i kö så vi kom därifrån ganska snabbt ändå.


När vi kom hem tog jag fram min fina lilla julskinka, som min mor köpt åt mig, och började processen att griljera den. Efter ca 30 minuter var jag färdig och jag tycker att resultatet blev jättebra. Eller vad tycker ni...

Inga kommentarer: