måndag 15 december 2008

Usch säger jag bara...


Usch vad arg jag blir. Matchen var ingen höjdare. Det vekar som om varje gång vi i kyrkan går på hockey så förlorar LHC. Vilken usel match de spelade idag. Att de lyckades gör tre mål tror jag bara var ren tur. För er som inte vet så slutatde matchen 3-6 med Luleå som vinnande lag. Nästa gång hoppas jag verkaligen att LHC vinner annras vet jag inte om jag vill gå mer. Eller jo gå vill jag väl alltid men jag kankse inte kommer att heja lika mycket som jag gjorde de två första perioderna idag. Vi får vänta och se. Detta matchresultat gjorde att Luleå gick upp till andra plats och vi halkade ner till tredje. Usch säger jag bara...

2 kommentarer:

Anna sa...

Kyrkfolket får sluta gå så lagt slutar förlora! =)

MariaPetersén sa...

vi får pröva en gång till för att se om det är kyrkan fel =)