lördag 20 december 2008

Många kramar till er...

Hej, sitter här och väntar på att Magnus ska komma tillbaka hem med en julgransfot som tål vår julgrans vikt. Granen är ganska stor och just nu vippar bara den julgransfot vi har. Men snart står den nog stadigt och ska få vänja sig vid rumstemperaturen innan den ska kläs imorgon kväll. Vanligtvis brukar vi klä granen den 23 december dagen innan julafton men detta år vill jag inte vänta.

Idag har jag varit på bröllop. Ida Schander min kompis från gymansiet gifte sig idag i Slaka kyrka. Hon var jättefin där hon stod framme vid altaret. Min tårar gjorde sig påminnda när de sa sina löften och blev man och hustru. Jag är så glad för hennes skull då detta har varit något hon har sett fram emot länge. Visst är de söta ihop. Många kramar till er...

Inga kommentarer: