fredag 19 december 2008

Grattis grattis...

Idag har det varit en lång och skön dag, jag har bara slöat och tittat på film, dock slet jag mig lite för att städa men det var inte mycket. Men slutet på dagen har varit det allra trevligaste. Min mamma och min farmor begav sig mot staden för att titta på min syster då hon sjunger på en julkonsert. Min kära pappa skjutsade in dem till satden och kom sedan till mig och Magnus och umgicks och åt och tittade på tv. Det blev jättegott och jättetrevligt.

Imorrn ska det också bli trevligt. Först träning och sedan ska jag och en gymnasiekompis gå på en annan gymnasiekopmis bröllop. Det ska bli kul att se henne skrida mot altaret i en underbert fin klänning. Grattis grattis...

1 kommentar:

Anna sa...

Det blev succé vill jag lova! Nu är det inte många dar kvar till julafton! skojsigt hörrudu!