måndag 18 februari 2008

En ny vanlig helg har passerat...


I dag är det måndag, en ny vanlig helg har passerat. I lörsdags var det dags för magträningen på bollen och benpasset efteråt. Jag fick en riktig kick av detta och ställde mig faktiskt på löpbandet och där gick jag i rask takt i hela 2 timmar. Mina ben bokstavligen flöt fram när jag senare vandrarde hemåt. En väldigt härlig känsla.


I går (söndag) var det dags för vattengympa igen. Ohhh, det känns så härligt att hoppa ner i det varma vattnet och känna hur kilona bara försvinner. Förhoppningsvis kommer jag att känna samma känsla om några månader ståendes på land. Drömma går ju.

3 kommentarer:

Anna sa...

Shit vad du tränar.. fint tjejen

Jag har ett förslag, Ett slags fotodokumentation.. Ett kort i veckan.. PÅ dig alltså ! vad sägs ?

(ps: jag har koll på komentarerna)

Kram anna

Sara och Mr T sa...

Du ska inte drömma, du kommer att stå där om ett par månader... =)

Kram Sara

MariaPetersén sa...

Vi får prata mer om fotona syrran, tack för hjälpen på sidan.

Tack Sara jag ska lära mug att ta emot all beröm jag får från er.