onsdag 6 februari 2008

Igentagning i förväg...



Jag brukar gå på vattengympa på söndagar men nu på söndag har jag tyvärr förhinder. Därför gick jag på en igentagning idag innan jag missar gympan för att inte missa gympan. Snurrit eller hur men hur som helst så är det. Det var ett jättekul pass med mycket kondition och styrka. Något som bl.a. känns i mina armar. Jag kan knappt lyfta upp dem till tangentbordet för att skriva. Hur ska det då gå när jag ska klä av mig för att hoppa i säng eller ännu värre klä på mig i morgon för att åka till skolan. Just nu känns det som om jag skulle behöva ta hjälp av min sambo för att klara av allt detta. Hoppas armarna värker mindre i morgon så att jag känner mig starkare än vad jag känner mig nu.

2 kommentarer:

Anna sa...

Åhh bilder, det är pepp. fortsätt med det =) Jag tipsade far våran om att även han kunde lämna en komentar..jag lovade även att jag skulle visa hur =)

MariaPetersén sa...

Då är det bara att vänta och se...