torsdag 21 februari 2008

Oj vad tiden går...

Oj, jag har inte hunnit skriva om mitt träningspass med Linda i tisdags. Skolan har varit så stressande så jag har inte hunnit sitta vid datorn. Men nu kommer det, bättre sent än aldrig som man brular säga. Jag ska härmed gå 9000 steg varje dag, svårt men uppnåligt. Faktiskt varitöver flera dag med lite motion på löpbandet på gymet. Idag har jag bara varit i skolan men redan gått över 7000 steg. Flängt runt som en yr höna med andra ord ; ) Jo träningen skulle jag ju skriva om. Vi eller snarare jag började med 10 minuters trampande på skridskomaskinen. Jobbigt men flåset var bättre! Sedan var det stationspass med boxning, skivstångslyft, hopp över stepbräda, hantellyft och armträning med gummisnodd. Inte att glömma boxning kombinerat med rusch i idioten. Svetten forsade och det efterlängtade stretchen var undebar. Linda tycker jag är jätteduktig och tycker att jag blivit smalare i ansiktet. Jag har svårt att ta komplimanger men försöker bättra mig. Tycker att jag känner ändringar här och var i kroppen och kanske är det inte bara inbillning. Jippie!

2 kommentarer:

Anna sa...

Som vanligt är det jag som komnterar men va fan =)

Det är väl as nice att folk ger komplimanger.
Ta till dig för attans, det är inte varje dah man får en sådan. och du kämpar ju verkligen..
Rak i ryggen för jisses..!

Ses på söndag..

Anna

MariaPetersén sa...

Det är ju alltid skönt att du finns och ger sköna kommentarer. Fortsätt med det, du gör det så bra!!! Kramar syrran...