söndag 3 februari 2008

Första veckan lider mot sitt slut...

Då har min första vecka med träning och ny kost nästan tagit slut. Maten har varir det svåraste att ändra men jag åt nyss en underbart god omelett med kalkon, svamp och lök. Mums!!! Jag kom även nyss hem från min vattengympa och jag tror nog att jag körde extra hårt idag med allas blickar emot mig. Sedan corren kom ut i lördags med mig (!) och de andra på framsidan så har jag blivit en liten minikändis på vattengympan. Det känns väldigt kul och ger mig en extra push att träna ordentligt. Det är skola i morgon med en tidig uppgång så jag kommer nog snart att hamna i sängen om jag ska orka upp. För er som undrar så sitter träningsverken i och jag tror inte att den kommer att släppa förrens någon gång i mars ; )

2 kommentarer:

Anna sa...

glöm ej Maila Cornelia!

MariaPetersén sa...

ska jag inte göra, fixar det nu!!