fredag 29 februari 2008

En vecka går fort...

Oj nu var det länge sedan jag skrev. Skolan hr tagit upp så mycket tid denna vecka så jag har stupat i säng tidigt nästan varje dag. En lite kort resumé om veckan som gå hittills.

I måndags var det ju dags för träning med Linda, detta har jag ju redan skrivit om så det lämnar jag. I tisdags var jag i simhallen och simmade i 45 min. Det var länge sedan jag simmade och jag tyckte det var väldigt skönt.

I onsdag tog jag igen vattengympa då jag missar mitt pass nu på söndag igen på grund av möte. Jag fick tyvärr stå längs bak i bassängen och där räcker tyvärr bara vattnet upp till midjan så jag kunde inte ge allt som jag brukar göra då bennen och fötterna lätt skrapade i botten. Men men jag fick träna och det känndes skönt.

I går var det torsdag och då tog jag med mig min sambo på ett av Lindas pass på gymet. Jag svettades för fullt som vanligt efter 5 minuter men även Magnus medgav att träningen känndes i kroppen. Det ska bli kul att pratat med honom ikväll när han kommer hem från jobbet för att se om någon träningsverk har kommit krypande. ;)

Det var allt för denna vecka så här långt imorgon, så blir det lek med bollen igen, det ska bli kul!

2 kommentarer:

Anna sa...

Tjosan, ja nu var det ett tag sen vi fick en uppdatering.. TAck för lämnande av boken förresten.. Även om jag inte var pigg nog att möta dig i dörren =)

Keep up the good work.

Annis

MariaPetersén sa...

Varsegod!