torsdag 15 januari 2009

Bättre kan det nästan inte bli...

Jag mår bra!! Ville bara att alla skulle få veta det. All nervositet som infanns sig i min kropp i morse är borta. Usch vad nervös jag var, nästan så att jag mådde illa. Men försvarandet av vårat arbete och oppositionen mot det andra arbetet gick bra och vi fick godkänt på båda punkterna. Vår examinator sa att vi fick ändra de saker vi ville ändra i ex-arbetet och sedan var det godkänt också. Snacka om att det var skönt att höra. Nu har jag bara en del kvar innan jag examineras och blir lärare. Skrämmande men sant.

Trots en skakig start på dagen så är jag nöjd med min födelsedag så här långt. Presenten från Magnus är uppackad och första bilden är tagen. (För de som inte ser så är det en bild på min högra fot). Kanske inte den snyggaste bilden (eller motiv för den delen) men den första av många som kommer att tas.
Nu väntar lite slö tid där jag ska leka med min kamera och sedan ska jag iväg och titta på hockey och äta smörgåstårta, en av de bästa maträtterna jag vet. Bättre kan det nästan inte bli...

1 kommentar:

annica sa...

Ja, jag brukar ju ha lite dålig koll på datum...Men i år så=)
Hoppas du får en bra kväll.
Kram