torsdag 22 januari 2009

Vanlig torsdag...

En ganska vanlig torsdag går nu till sitt slut. Först en god frukost men nypressad juice. Hur gott som helst, titta bara på hur goda apelsinerna ser ut. Var tvungen att ta kort på min amarylis också då den snart har hela sex klockor. Den förra stängeln hade fem, vilket jag tyckte var mycket men nu slår nästa ut och den är värre. Jättefin dock.


Sedan förflöt dagen ganska innehållslöst tills det var dags att träna. Idag var det Stripaerobics som stod på schemat. Till alla killar som läser detta, bli inte för upphetsade, det pass består av aerobics träning med en stol helt enkelt. Inga kläder åker av. Efter träningen hämtade jag upp ett paket från Yves Rocher och sedan begav vi oss till Hackeforsgården för att träffa kompisar och titta på handbollen. Det var synd att de förlorade men de gav inte upp lätt utan jag tycker det var en bra och spännade match. Nu väntar lite tv tittande innan det är dags för sängen.


Imorrrn är det plugg som står på schemat plus tvätting. Om Magnus lyckas sluta tidigare ska vi även bege oss till stan och titta på ny mobil till mig. Dagen kommer sedan att avslutas med en bio film, vilket ska bli kul. Det var längesedan sist. Kanske måste jag dock ringa till tandläkare då jag har lite problem med min käke till och från och just nu är det till vilket betyder att jag inte kan stänga käken riktigt utan det känns som om jag har underbett. Vi får se hur det går.

1 kommentar:

Anna sa...

ey yo, Jag hade ju tänkt fåga om du inte ville åka till IKEA med mig i morgon? jag ska inte jobba då jag är lite sjukis, men jag måste ha en aktivitet att göra, annars dör jag!

Pengarna kommer i morgon =)