söndag 25 januari 2009

Ha en bra kväll...

Hela förmiddagen idag, eller ja den jg inte sov bort, besto av mobiltelefonsletande på Tornby. Jag visste vilken jag ville ha så idag letade vi efter den affär som sålde den billigaste. Jag var ute efter att köpa mobilen utan abonnemang och då var mobilen billigast hos Siba jämfört med fem andra konkurrenter. När vi kom dit och sa vilken mobil jag ville ha så visade det sig att det fanns ett jättebra erbjudande i samarbete som gynnade både mig och Magnus. Så jag slog till och fick mobilen gratis. Visst kostar anslutningsavgiften så igentligen kostade mobil 25o kr nu och 99 kr i månaden i 12 månader men då får jag ringa för de pengarna vilket räcker för mig. Så jag är nöjd över hur allt slutade. Även om det mestadels är insidan som räcknas så kan jag inte låta bli att titta på utsidan då den är så svart och så snygg...


Jag är nyss hemkommen från min vattengympa och ska snart sätta mig och äta räkmacka framför tv:n. Mums. Imorrn kommer storfrämmande till mor och far från djupaste Småland och jag ska med lite tur träffa dem på tisdag. Vi får se hur det blir. Ha en bra kväll...

Inga kommentarer: