lördag 10 januari 2009

Så håll i hatten här kommer de...

Förlåt det har gått en tid sendan jag senast skrev men det har varit fullt upp samtidigt som jag inte gjort någonting, virrigt jag vet, men men. Just nu sitter jag hos min kära syster och dricker päroncider med hallonis, mums! Tidigare idag var jag på Cloetta Center och titta på mitt hemmalag LHC spela lika mot Rögle, det slutade 3-3. LHC har tyvärr inte blivit bättre på att spela på hemmaplan men att de kunde spela lika är ett steg framåt då de bara har förlorat de matcher som jag hittills har varit å titta på. Kan kanske skippa idén om att laget förlorar varje gång jag är och tittar med kyrkan. Nästa hemmamatch är på torsdag då jag har äran att fylla år. Jag blir då 25 år gammal. Med vikt på gammal, kanske inte snällt mot de som är äldre än mig men jag känner mig faktiskt gammal. Men snart är jag färdig lärare ch då har jag konstigt nog hela livet framför mig att jobba, konstigt men sant.

Mycket har hänt sedan sist men jag kommer inte ihåg allt nu. Tränar nästan varje dag och har lyckats hitta tillbaka till min stegräknare. Vi gjorde ett uppbrott från varandra ett tag men nu så har i pratat ut och den sitter stadift vid min sida varje dag. Mitt förhållande med skridskomaskinen är dock inte riktigt återupptaget än men jag ger den lite mer tid för att sakna mig lite till innna jag ger den andra, tredje elle är det nu fjärde chans. Vem vet men längtar efter den gör jag iallafall, vi har ett sådant där hat/kärlek förhållande som aldrig tar slut. Jag ska till gymet imorrn för att köra Bodytoning så då kan jag gå ner och känna lite på maskinen för att se på vilken fot vi står med varandra.

Efter mycket tjat från min sidan så har jag äntligen lyckats övertala min syster om att lägga in ett par bilder på henna på min blogg. Jag tycker hon blir bra på alla bilder hon är med på men det tycker inte hon så nu har hon fått välja ut en bild som hon under viss tvekan kan tänka sig att gå med på. Så håll i hatten här kommer de...




2 kommentarer:

annica sa...

Hej gumman! Ja, jag måste se till att bli frisk till på onsdag eftersom skolan börjar då, så då ska jag ju automatiskt vara frisk tills på lördag=) Ska bli så kul och ser verkligen fram emot det=)
Kram

Anna sa...

sicken sjukt stilig tjej det där var =) Ses i afton! / Anna