torsdag 1 januari 2009

Gott nytt år på er allehopa...

Hoppas ni hade en riktig härlig nyårsafton, det hade jag. Inventeringen på Ica flög förbi och gick mycket snabbare än förra året och det kändes skönt att få lite extra tid till att snoffsa upp sig till middagen. Jag tyckte själv att jag blev jättefin i min nya klänning med acessoarer och allt. Titta bara på bilden med mig och min mamma.


Middagen var jättetrevlig med god mat och gott sällskap. Jag tror vi åt konstant från klockan 17 till klockan 01 men gott var det. Vi spelade "julklapps hazard" och jag gick hem med den vinst jag slagits om hela kvällen, nämligen en ljudbok av Liza Marklund. Dock var det inte jag som hade den framför mig när klockan ringde utan min kära sambo, men han skänkte den till mig. Vilken underbar pojkvän jag har.


I år hade vi inte köpt några raketer men det behövdes inte. Det fanns gott om andra personer i Skäggetorp som hade inhandlat nyårsraketer så det small nog i över en halvtimme i skyn. Vackra färger var det och trots de höga knallarna och röken som bieffekt så njöt jag där jag stod med champengeglaset i ena handen och Magnus i andra. Gott nytt år på er allehopa...

Inga kommentarer: