söndag 18 januari 2009

Luta er tillbaka och njut...

Hallojsan. Vad jag var trött i morse. Kanske inte jättekonstigt då min födelsedagsfest var kvällen innan, men vi kom i säng väldigt tidigt ändå, då jag skulle upp och jobba idag. Vi blev inte alls många på festen då de flesta hade annat för sig och några blev sjuka och så vidare. Men vi som var här hade roligt vad jag kunde se iallafall. Mycket onyttigt blev det men det tränar vi bort nästa vecka. Måste ju berätta vad jag fick för present, grabbarna (just det det var bara jag och syrran och fem biltokiga killar) gav mig ett presentkort på en skönhetssalong. Jag ska få en ansiktsbehandling á la 30 minuter. Vilken underbar present. Jag ser verkligen fram emot att få använda presentkortet. Efter en dag som idag skulle det behövas.

Först upp tidigt efter en sen natt, 4 ½ timme som vaktmästare i en kyrka under högmässan, middag - efterrätt - fika - plus film tittande i ca 4 timmar hos mina "svärföräldrar" och avslutningsvis 1 timme av stenhårt gympande i en bassäng. Vattengympan började nämligen idag. Kul men jobbigt. I morgon börjar jag skolan igen med en ny kurs, nämligen specialpedagogik, vilket ska bli jättekul men ihärdigt, så det som stundar närmast är nog sängen. Det är en bra film på tv dock, National Treasure på 4:an, så vi får se om det inte blir lite sovande i soffan först. Börjar inte förrens 10.15 men just nu känns det som om jag skulle upp vid 6.00, vi får se hur det går.


Just det har fått en ide om att varje månad lägga uppen kalenderbild som finna på min kalender vid datorn. Ingen direkt anledning eller tanke bakom förutom att jag tycker om min kalander då det alltid är så skojiga bilder. Så håll i er här kommer den förstabilden. Luta er tillbaka och njut...

2 kommentarer:

annica sa...

Hej gumman...Det blev som tur var ingen magsjuka för Johan. Men vi ville inte riskera ngt, så dumt att komma å smitta ifall att. Hoppas att ni hade roligt iaf.=)
Vi får ses nån dag nu snart, denna veckan blir kanske svår, men nästa kanske nån dag?
Kram

annica sa...

Ja, får se sen i slutet av denna veckan hur Johan jobbar nästa vecka, får han reda på då.
Kram