onsdag 14 januari 2009

Önska mig lycka till...

I morgon gäller det. Allt på en dag. Jag hade hoppats att få en underbar födelsedag, men just nu är jaf för nervös för att tro att den kommer att bli så. Eller iallafall att börja så, slutet kan vi fortfarande sluta bra. I morgon kl 8.30 ska jag och min kompanjon Sandra försvara vårat ex-arbete och kl 11 ska vi opponera på ett annat arbete. Jag är så nervös då jag aldrig tyckt om ge eller få kritik även om det är konstruktiv kritik. Men som tur är så är jag ju inte ensam i detta och intalat för mig själv att allt ska gå bra. Men nerverna verkar inte lyssna på det örat just nu, vi får se hur de mår imorrn.

Hur förmiddagen än går så kommer den nog sluta bra då vi ska träffas ett gäng från kyrkan och titta på hockeyn (LHC-HV71) och äta smörgåstårta medan vi har planeringsmöte. Så även om dagen börjar dåligt så slutar den bra. Önska mig lycka till...

1 kommentar:

Anna sa...

Lycka till och Grattis på födelsedagen!