söndag 11 januari 2009

Något att se fram emot...

Imorron, börjar allvaret igen, eller ja skolarbetet iallafall. Klockan 10 ska jag träffa Sandra (min skrivarkompanjon) för att gå igenom det examensarbete som vi ska opponera på, på torsdag. Jag är lite sur att det är på torsdag då det är på den dagen som jag fyller 25. Skulle vilja ha en lugn dag men nu kommer jag att vara så nerövs och uppjagad att jag inte kommer att kunna njuta av dagen. Men men opponeringen stör inte så mycket då det inte blir så mycket firande just den dagen utan det kommer senare. På lördag ska jag ha fest med ett gäng kompisar och inte förrens den 31 jan ska jag fira med släkten då jag bestämt att hålla till hos min kära mor och far då deras ställe är så mycket större än Magnus och min lägenhet. Av min älskade sambo ska jag få en digitalkamera som jag så snabbt som möjligt ska ta bilder med och lägga upp här på bloggen. Något att se fram emot...

Inga kommentarer: