söndag 4 maj 2008

Behöver ny baddräkt...

Då var det förbi, terminens sista vattengympa har passerat och det är nästan som om en liten tår skulle trillat ner för min kind, nu måste jag hitta något annar att göra varje söndag tills nästa termin börjar i höst. Och när den börjar så behöver jag verkligen en ny baddräkt då min har blivit några storlekar för stor. Både positivt och negativt om jag får tycka så. Vad ska jag nu göra på söndagarna. Visst kan jag ge mig ut och springa en timme på söndagskvällen, och visst skulle jag behöva det då vi ska springa blodomloppet om bara 3 ½ vecka. Jag är nervös inför loppet då löpning inte är min starka sida direkt. Visst har flåste blivit bättre men jag vet inte om det har blivit långlöpning bättre. Jag får bara vänta och se, med fler och fler fjärilar i magen.

Inga kommentarer: