söndag 4 maj 2008

Magnus är hemma...

Magnus är äntligen hemma igen från sin vecka i Tyskland. Det är mysigt att inte vara ensam i sängen längre. Trots att jag fick leka chaufför och hämta min älskling vid tåget så hann jag ändå med lite träning på morgonen. Kl. 9.10 var jag på plats och träffade min efterlängtade skridskomaskin. I hela 16 minuter lärde vi känna varandra igen och jag var mycket uppvärmd efter mötet. Näst på schemat stod step-kondition vilket gick mycket bättre än förra gången då jag nu visste ungefär hur koreografin såg ut. Jag hängde med bra tycker jag . Efter det svettiga passet var det dags för lite bodypump inriktat på överkroppen. Jag lade på mycket mer vikter denna gång än tidigare och klarade av det också, trots lite mer pauser, men jag klarade det! Sedan var det snabbt ner till omklädningsrummet för n härlig dusch innan jag skulle hämta Magnus. En bra lördag om jag får säga så, speciellt då den slutatde med hemma gjorda vårrullar, mums!

Inga kommentarer: