fredag 9 maj 2008

Brännan känns fortfarande...

I dag var det dags för träning igen men tyvärr satte min fina illröda solbränna lite stopp då jag inte kunna ge allt jag hade. Jag hade skrivit upp mig på ett easylinepass (den där vi tränar styrka och kondition med hjälp av olika maskiner) och övervägt många gånger om jag skulle gå eller inte då jag fortfarande hade ont på övre halvan av mina armar efter solbrännan. Jag chansade och gick iväg och upptäckte att det faktiskt bara vat två maskiner där jag kände lite smärta de andra kunde jag ge gärnet i så när jag gick hem var jag väldigt glad att jag gick och tränade. Kan ju lägga till att tog fel på träningstiden så jag kom dit en halvtimme tidigare än vad jag behövt, men men jag ställde mig på löpbandet och så gick jag en halvtimme istället tittandes på tv. Inget ont som inte har något gott med sig.

Inga kommentarer: