torsdag 29 maj 2008

Nu har jag gått...

Jag har GÅTT blodomloppets 5kilometers bana. Grattis till mig, jag kom in på 54,40. Det hade gått snabbare om jag velat men jag höll takt med mina andra lagkamrater så vi kunde prata och ha trevligt. Först sista kilometern gick jag iväg från dem och slutspurtade lite. Jag gick hela vägen då jag inte ville springa men är nöjd med min insatas ändå. Nästa år om det blir något (och om jag är frisk) så lovar jag att springa 5km om det är den sträckan vi kör. Som bonus idag lägger jag in bilder på mig på som visar när jag ska gå och när kommit hem i min nya fina tröja och medalj. Fler bilder kommer nog i Corren på lördag då vi fick posera framför kameran innan vi gav oss iväg. Nu ska jag slöa framför tv:n resten av kvällen.

4 kommentarer:

Soorya sa...

Bra jobbat! Vad stolt du måste vara! Man kanske skulle haka på nästa år... Måste tappa 10 kilon för att mina knän ska gå med på att jag springer, så det är kanske en bra målsättning...

Anna sa...

mycket bra, mycket bra.. hejja hejja.. alltid lika skoj med bilder.. =) speciellt de jag tagit hihih.. Ses i morgon..

Madelene sa...

duktig du är Maria... :) Grattis! Vi ses på torsdag! kramar

MariaPetersén sa...

tack till er båda