måndag 26 maj 2008

Vägrar släppa taget...

Jag vill träna och jag vill träna hårt men förkylningen vägrar att släppa taget helt. Varje morgon när jag vaknar är näsan alldeles igentäppt och munnen torr. Usch och fy men jag står ut. Vågar inte köra på förfullt men jag tränar ändå det bara kröp i kroppen när jag inte fick träna så nu tänker jag göra det, fast i ganska lugn takt.

På torsdag är det dags för blodomloppet och jag måste säga att jag är nervös. Vi har skrivit upp oss på att springa milen och min kropp känner inte riktigt för det. Nu vet ju jag att jag kan gå om jag vill men jag vill ju ändå springa lite ändå. Vi får helt enkelt vänta och se hur det går, lovar att skriva om det så fort jag kommer hem. Som tur är bor jag inte så långt ifrån målgången så jag kan krypa hem om jag är för trött.

Har tränat med syrran idag. Det blev lite gympa på ett pass som heter Kom i form. Det var kul och annorlunda då det inte var den vanliga ledaren som hade passet. Svettig och varm blev man hur som helst och det är så det ska vara. Nu ska det bli middag, pasta och korvstroganoff, mums, och grönsaker förstås!

Inga kommentarer: