torsdag 22 maj 2008

Snart så...

Åhhh det har varit en händelselös vecka denna vecka. Ja gällande träningen alltså annars så har det hänt massor. Jag har bl.a. slagit nytt personligt rekord i minigolf med 47 slag på 18 banor. Och så sent som idag så har jag varit med om en cirkus. Barnen, vi lärarstudenter och den ordinariepersonalen satte upp en cirkusföreställning för föräldrar och syskon i eftermiddags. Det gick jättebra och alla var glada. Men som sagt när det gäller träningen så har den tyvärr inte varit befintlig denna vecka. Min förkylning som slog till i fredags eftermiddag har hålligt i sig så jag har inte fått träna och ärligt talat så har jag inte orkat det heller då förkylningen och barnen tar ut sin rätt på mina krafter väldigt snabbt. Nu har jag dock blivit mycket bättre än vad jag har varit så imorrn ska det bli lite träning. Jag skulle ju ha tränat stenhårt denna vecka med två timmars träning varje dag men det har ju inte fungerat så jag har mycket att ta igen, men det ska nog gå. Snart är jag tillbaka till den gamla tränande Maria igen och om en vecka är det dags för Blodomloppet så uppvärmningen börjar imorrn. Nu är det dags för sängen då jag har varit uppe sedan kl 05.45 imorse och ögonlocken känns mycket tunga. Sverige är vidare till final så på lördag är det en hejandes Maria som sitter framför tv:n. Hoppas ni gör det med, god natt.

2 kommentarer:

Soorya sa...

Får man inte se någon ny bild snart? Det måste ju ha hänt massor...?! Är nyfiken, men Corren kanske håller på det tills ni är i mål?

Ett tips till dig, som ha lockigt hår liksom mig, är sidan lockig.se. Det är min nya religion. Gå in på forumet och läs om "Vacker utan schampo"

ha en bra helg!

/Helena

MariaPetersén sa...

Kan komma en bild när vi springer Blodomloppet på torsdag annars så kanske jag kan lägga in en, får fråga min syster om hon kan ta ett snyggt, tack för tipset på sida ska kolla in när jag har tid, ha en bra helg du också