fredag 9 maj 2008

Det gick snabbare än vad jag trodde...

Idag var det dags att cykla till min praktik. Det var längesedan jag gjorde det så jag visste inte hur lång tid det Det tog ca 35 minuter att cykla 1 mil. Måste ju tillägga att jag var ganska blöt på ryggen efteråt men det var det värt. Förra gången tror jag att det tog närmare en timme men det kan också bero på den vikt som min kropp var uppe i då. Och att kroppen är van vid lite mer träning just nu. Så trots att det var motvind hem så gick det undan då också.

Solen sken hela dagen idag och jag gick runt i linne och njöt, priset fick jag betala när jag kom hem och upptäckte att jag inte bara såg ut som en tomat i ansiktet utan även på hela armarna från axel till hand. Ooops. Jag hade inte tänkt på att solen skulle ta så mycket men det gjorde den och nu har jag illröda armar som hettar något otroligt mycket, att sova som jag är van med ena armen under kudde var inte att tänka på utan platt på rygg var det som gällde. Fick inte så mycket sömna den natten tyvärr men nästa dag var det mycket solkräm och långärmad tröja som gällde.

Inga kommentarer: